سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن ادبی دانشگاه زابل

صفحه خانگی پارسی یار درباره

انتخابات شورای مرکزی

با سلام

انتخابات شورای مرکزی کانون ادبی دانشگاه پنجشنبه همین هفته در محل ساختمان کلاسها برگزار می شود، اگرچه لیست اسامی نامزدها تا روز انتخابات محرمانه باقی می ماند اما شنیده ها حاکی است آقایان عمادی ، کمالی و خانم مهبودی از جمله نامزدها هستند . شورای مرکزی کانون ادبی متشکل از پنج نماینده ثابت و دو عضو علی البدل است و مسئولیت هماهنگی و تصمیم گیری در باره  تمامی فعالیتهای ادبی را بعهده دارد.  طبق روال همه ساله جلسه انتخابات با حضور اعضای مجمع عمومی کانون برگزار می شود در ابتدا خلاصه ای از فعالیتهای انجمن پیشین در سال گذشته بیان شده و سپس نامزدها طی سخنان کوتاهی اهم برنامه های خود را به اطلاع حضار می رسانند ... شرکت در انتخابات هیچ محدودیت سنی و جنسی نداشته و صحت انتخابات توسط نمایندگانی از شورای هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری دانشگاه کنترل می شود .

کانون ادبی دانشگاه زابل در سال گذشته با حضور آقایان ابراهیم بمانی ،‏ مجید خادم ، مهدی عمادی ، محسن سلمانی ، نوری نوروزی و خانمها اکرم مهدی پور و مونس نصیری موفق به برگزاری مراسم گوناگونی شده بود که برگزاری چهار محفل و کارگاه ادبی در طول هفته و نیز شبانه نیما در آذر 84 از آن جمله اند .

امشب هم آخرین محفل ادبی کانون 84 با اجرای مهدی قنبری در ساختمان کلاسها برگزار می شود .

اینجانب هم احتمالا آخرین لحظات حضورم را در خدمت دوستان سپری می کنم و کانون جدید از این به بعد با همین وبلاگ در خدمت عزیزان خواهد بود....

در پناه ایزد یکتا ، سرفزاز و پیروز باشید

به امید دیدار